.

Fasády a štíty domů jsou atraktivním a pro reklamu velice vhodným místem a ideální pro odlišení od ostatních. Prostředí a velikost reklamní plochy zaručuje pozornost a tím i vyšší účinnost samotné reklamy.

Vystupte z řady a odlište se od své konkurence! Reklamní kampaň realizovaná na štítech budov bude vysoce efektivní prezentací Vaší značky. Nebojte se využít tyto rozsáhlé a netypické reklamní plochy. Jsou dostupné všem.

Předností tohoto typu umístění reklamy je jejich velikost a netradičnost. Podle lokality se formáty štítových ploch pohybují v rozmezí od cca 20 m2 do 800m2. V rušném velkoměstě zaujme reklama velká jako dům na první pohled řidiče i chodce. Tato forma reklamy je vhodná především pro prezentaci vaší značky a produktu, jako image a perfektní pro navigaci. Využívají se pro krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé kampaně.

.

Propagace realizovaná pomocí reklamních ploch jako jsou billboardy a bigboardy je ideální variantou reklamní kampaně díky jejich rozsáhlé síti a pokrytí. Můžete využít i větší formáty jako jsou doublebigboardy a megaboardy, které zaujmou svou velikostí.

Jejich největší výhodou je standardizovaný rozměr. Díky tomu můžeme společně vytvořit rozsáhlou reklamní kampaň i s jedním grafickým návrhem.

Síla billboardů či megaboardů je v jejich množství a umístění ve frekventovaných lokalitách . Potencionální zákazníci je tak mají stále na očích. Jde o reklamy, které jsou stále kolem Vás.

Díky výlepu papíru jsou billboardy a další tyto plochy vhodné především na krátkodobější reklamní kampaně. V případě delší prezentace jsou reklamy realizovány pomocí PVC samolepících folií nebo instalací reklamních plachet.  

.

Zrealizujeme Vám reklamní kampaň na vozidlech městské hromadné dopravy a  příměstské dopravy ve všech městech po celé České republice a dálkových spojích.

Umístíme vaši reklamu na vozidla městské hromadné dopravy tam kam budete potřebovat, aby byla reklama efektivní. Vaše reklama tak bude jezdit po celém městě a bude stále na očích

Reklamní kampaň využívající tyto dopravní prostředky bude neustále kolovat mezi lidmi, ve dne i v noci.

Pro chodce i řidiče ve městě bude reklamní kampaň zřetelná a viditelná. Umístění reklamy se provádí pomocí lakování nebo polepení vozidla certifikovanou samolepící fólií. Rozměry reklamních ploch se pohybují již od velikosti 120 x 60 cm až do možnosti polepení celého vozidla. Je možno využít i reklamní plochy v interiéru vozidel viditelné pro zraky cestujících jako jsou madla a letáky.

.

Citylight vitríny (citylighty - CLV) jsou atraktivní součástí plošné reklamy ve větších i menších městech. Vzhledem k jejich optimální velikosti se dají využít i tam, kde by větší reklamní plochy již neměly šanci.

Hlavní předností citylightů je jejich umístění kolem pěších zón, na zastávkách, nádražích, obchodních center a taktéž v okolí městských komunikací. Chodci je tak mají v úrovni očí a díky možnosti osvětlení reklamních vitrín jsou viditelné už z dálky i pro řidiče.

Reklamní plochy typu citylight se dají většinou využít z obou stran tak, aby mohla reklamní kampaň působit na všechny kolemjdoucí. Citylighty jsou vhodné ke krátkodobým i dlouhodobým kampaním, k umístění navigace či směrových šipek. Pomocí citylightů dostanete svou reklamu přímo do centra dění.

.

Reklamní plochy nabízíme na silničních i železničních mostech, v některých lokalitách a městech jsou to přechody a lávky pro chodce.

Tyto konstrukce jsou umístěny přímo nad dopravní komunikací. Největší výhodou je jejich skvělá viditelnost pro řidiče a kolemjdoucí. Pro plošnou reklamu znamenají zajímavé pokrytí.

Oproti billboardům a podobným klasickým plochám se reklamní sdělení na mosty umisťují především na dlouhodobější reklamní kampaně. Základní rozměr reklamy je 3x1,25 m a jeho násobky do šířky. K reklamní kampani lze využít část mostu nebo i celou dostupnou plochu mostu.

Mosty jsou vhodné k instalaci navigací nebo reklamních šipek, ale i perfektní pro image. Jsou zkrátka tam, kde ostatní reklamní nosiče nebývají a jsou perfektně viditelné.

Reklama na sloupech veřejného osvětlení kolem komunikací je jedním z typů maloplošné, ale přesto zcela účinné propagace. Díky směrovým šipkám umístěným kolem cesty jde o efektivní způsob, jak klienta dovést přímo k sobě. Pokrytí sloupů veřejného osvětlení je takové, že k Vám již najde cestu každý.

Navigace na sloupech je zaměřena především na řidiče, ale je dobře viditelná i pro chodce. Reklama je umístěna ve výšce 3 – 4 m a pro velikost plochy se většinou používá typ Flex, jehož rozměry jsou 80 x 120 cm.

V úrovni očí se používá nejčastěji systém Horizont, do kterého se vkládají plakáty formátu A1 a jsou tak velmi flexibilní pro změnu informací a jsou cenově velmi dostupné.

.

Pro vaše reklamní kampaně pro vás rádi zrealizujeme reklamní plochy na všech letištích po České republice. V naší nabídce máme všechny letiště v ČR: Praha, Brno, Ostrava, Pardubice, Karlovy Vary.

Díky rozmístění reklamních ploch a umístění v různých částech letiště, můžeme zacílit vaši reklamu tam kam přímo potřebujete a váš produkt nebo služba si to zaslouží.

.

Pokud jste přímo nenašli typ a formát reklamní plochy, která by Vás zajímala, rozhodně nás kontaktujte s vašimi požadavky. V naší databázi máme i jiné formáty venkovní reklamy jako jsou vlaky a vlaková nádraží, zábradlí, plakátovací plochy, lavičky, rotundy, hypercuby, obrazovky a další nejrůznější nosiče.